- Meghívtam Vitézy Dávidot, a Budapesti Fejlesztési Központ vezérigazgatóját is az október 20-i lakossági fórumra, hogy első kézből választ kaphassanak a pesterzsébeti lakosok a kérdéseikre.
- Meghívtam, hogy az itt élők végre információhoz jussanak arról miként oldódik meg a vasúti híd és a mellette elhelyezkedő közforgalmat biztosító híd együttes zajproblémája
Eddig ugyanis senki nem volt hajlandó tájékoztatni a lakókat miért úgy tervezik az új fejlesztéseket, hogy a környezeti terhelés jelentős részét a nyakukba zúdítják.
GYERE EL TE IS A LAKOSSÁGI FÓRUMRA! TEDD FEL A KÉRDÉSEID! /kattints a képre!/
Növekvő áruforgalom (kétszeres forgalomnövekedés), a határértéket már most is meghaladó közúti + vasúti zajszennyezés, nulla monitoring, nulla zajvédelem, s persze semmi villamosítás: ezt kapná a pesterzsébeti Gubacsi lakótelep az új vasúti híd dokumentációjának és hatástanulmányának készítői szerint. A HÉV és vasút fejlesztés is az olcsó húsnak híg a leve alapján zajvédelem nélküli lejtmenettel sújtaná a Duna-parton élőket.
- Vajon mi lesz a régi vasúti híddal?
- Ki fogja azt felújítani, átalakítani, biztonságosabbá tenni a kerékpáros és gyalogos közlekedésre?
- Miért marad el a zajvédelem a vasúti és HÉV fejlesztéseknél?
- Miért Pesterzsébeten épül P+R parkoló, miért nem az agglomerációban?
- Miért nem oldják meg, hogy szintbéli eltéréssel haladjon át a HÉV a Soroksári út alatt, hogy a felüljáró lebontható legyen és Pesterzsébet szebbé, élhetőbbé váljon?
- Mekkora lesz valójában a teherforgalom Pesterzsébeten a Metrans és a kínai vasút miatt?
Remélem tájékoztatást nyújtanak a pesterzsébeti polgároknak miért nem jut forrás arra is, hogy élhetőbb, csendesebb környezetben élhessenek!
Vajon elfogadja-e a meghívásom és eljön Vitézy Dávid Pesterzsébetre?
Vajon fontosak-e annyira az itt élők is, hogy választ kaphassanak a kérdéseikre zajvédelemről, környezeti terhelésről, forgalomváltozásokról, megnövekedett teher- és közúti forgalomról?
Legkésőbb október 20-án kiderül.